Idiot!

Onormalt att dricka två stora glas kaffe på morgonen?! Och cigg på det så har vi systemet igång.. igår började jag lätt gråta över mitt liv och över andras liv. Vi tar de andras först.. Federer gör skäl till att man väntat dessa timmar,det är underbart. Det är så vackert! All musik under tiden!  Bob Dylan,denna Bob! Wow... Det är verkligen stora glas med kaffe också.. På tal om stort! Amir Khan,kanske den störste av de alla. Trots sin ringa ålder åkte på´t igår!
Kolla här..Det tar alltså inte ens 30 sek innan han åker ner... http://www.youtube.com/watch?v=4gg0HnB0Dow&feature=related
Fan nu tappade jag allt igen..FAAAN! Guuuuud möt mig vid tvättstugan så ska du få se på ett och annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback