http://www.youtube.com/watch?v=old6xeBVIfw&feature=related

Lika påtänd,lika berusad,lika glad,lika nöjd! Lika förbannad,lika ledsen,lika missnöjd,lika trött på livet!   Läkaren säger att jag nu inte får skriva mer just på den här adressen. Men jag vet inte om jag kan hålla det utan jag kommer starta upp på en ny adress.. Den adressen kommer blir som en käftsmäll tänkte jag! Lika ont som det kan göra,lika skönt kan det vara. När du efteråt känner trycket ökas och svullnaden tar över. Lika irriterad är du när du inte kan använda en kudde för att sova utan du får sova sittandes. Det kommer rensa ut allt skit känner jag..Den nya adressen alltså!  Jag dricker också en hel del vatten nuförtiden och det renar det ju också. Nu kan jag förstå att läkaren avråder!

Drar mitt  hår och hänvisar till den underbara låten som ni finner under ordet: RUBRIK:


Själv tackar jag för tiden här och byter nu alltså adress.. Detta blir det sista innan dårhuset tar över på allvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback