Utkast: Jag hade ...

Jag hade en underbar dröm under min underbara sömn natten mot Söndag. Hur som så stod vi där i något som liknande allt man varit med om men ändå inte. DU som stod vid min sida gjorde mig intresserad och men chocken blev sann när jag vaknade upp. Första tanken var,FAN! Andra tanken,vad håller jag på med!?
Har aldrig någonsin drömt liknande men nu vet jag hur skänt det kan vara att sväva iväg på det här sättet. Jag skriker efter att få säga vem det handlar om men det skulle inte göra det bättre. Skriket hörs bara av mig själv och det kommer inte nå ut. Inte nu på ett tag kanske. Men kanske får jag svårt att hålla denna information inne. Och med ett visst rus så kanske jag släpper det här!
Men var kommer drömmen ifrån!? Inte fan har jag gått runt och tänkt på dig så mycket så att min natt ska handla om dig.
Inte alls..hmm!
Jag saknar min natt redan och blir mer och mer förbannad nu när jag tänker på det. Vad kan man göra!?

Åååååååååhhhhhhhhh...... Du vet vem jag är och jag vet vem du är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback