Nu ska sillen in...

lalalala. Midsommar! Äntlingen så att säga. Firas runt en stång som barnen pysslat med i veckor. Det ska ätas mat som ungarna hjälpt till med. Det ska hållas igen för ungarna ska vara med ikväll! Dessa ungar. Jo,ja! Det ska väl lekas också? Ja men ungarna kan vara med. Ikväll blir ni inte fulla för kärlekens skull inte!
Jag själv ska ta det som vilken skit afton som helst och hoppas någon kan irritera sig. Det verkar ju inte så jätte svårt numera då man blir paff och förstår att vinet runnit över kanten för längesedan. Inte mycket att göra åt utan att spinna vidare på känslorna och tankarna. "Kan bli kul det här" skulle nog Raffe sagt och det stämmer säkerligen.
Mitt firande ja. Hemma hos en labil människa som försöker och försöker. Tanken är väldigt god! Lika god som min vän som deltar (jaaa,du vet) . Jag är en riktig person som ställer upp och därför är det jag som går upp tidigt imorgon medans ni sitter me sillarna hängandes,träkeps,ångest över era beslut i livet,ångest över att konversationen om (de tidigare nämnda) ballade ur. Det är inte min huvudvärk imorgon !!
Utan jag går upp och gör jobbet och skrattar åt erat patetiska jävla...

Sverige ute ur EM och lika bra det. Så jävla avslaget så det finns inte! Starta igång den fruktade Allsvenskan igen..Där finns det ett lag som vill spela både på och utanför plan. Hoppas nu också VM 2010 biljetten går till Albanien så Svenska Fotbollsförbundet får en stor jävla kris. "SvFF Fotbollsmördare,SvFF Fotbollsmördare"


http://youtube.com/watch?v=4Ez1Qpy9MgU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback