life would smile for you...

Emma Wiklund är bra mycket vackrare nån meter bort. Skeppsbron är bra mycket härligare än sunket i Motala. Man kan vinkla inledningen på många sätt! Jag har mitt klart... Ni får vinkla hur ni vill !!
Jag drömmer inte längre. Jag har drömt om Kylies konsert! Jag var inte där,ville jag vara där föresten?!
Mina dagar är nästan för bra just nu. Vakna upp i trygghet och somna i trygghet bör många få känna på. Nu är det ju inte så att alla klarar av det eller har möjlighet. Tråkigt!  Jag är glad att jag är där jag är i livet och inte insnöad med en massa snack om vilken barnvagn som är bäst. Eller vad som ska packas ner för en tur till Varamon. Detta jävla trauma! Tro inte att jag pratar illa om kära Motala.. OH NEJ! Motala har sitt men människorna har inte sitt. Otäcka,obehagliga,instängda,för lite fritid,nyfikna,övertända,tråkiga..Ja !
Kanske ska man hälsa på imorgon!? Jobbigt! men mina vänner behöver mig och jag bidrar gärna. Ser inte alls fram emot att sitta i Hallsberg och känna ångesten över att fortsätta söderut!
Nånstans bakom dina nävar...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vet du Batte. Jag känner mig inte ett dugg insnöad för att jag tycker om att diskutera barnvagnar och jag anser det inte vara ett trauma att packa för en dag i Varamon, så vilken tur det är att du har ditt liv som du trivs så bra med och att jag har mitt som jag trivs alldeles utmärkt med. Varför döma och se ner på allt som inte DU uppskattar? Jag glädjer mig åt att du trivs i Stockholm och önskar dig gott även om det inte är den sortens liv JAG vill leva. Du om någon vet väl att människor är olika. Det är väl det som är tjusningen?! Detta blir nog sista inlägget från mig på din sida, vill inte läsa här mer, blir bara sårad över det du skriver.

2008-06-13 @ 12:25:47
Postat av: Sebastian

1. Blir du verkligen sårad? Det vill jag inte att du blir!! 2. En blogg är väl till lite för att uttrycka hur man känner? Så funkar det för mig iallafall. 3. Vad fan kan jag säga?

Kan tyvärr inte säga allt för mycket då du är för insnöad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback