Hammars päron och stämma...

Det är sommar i en sekund. Kan knappt skriva! En pool gjorde skada på mitt finger och det är med smärta jag gör det här. Men jag har inget annat för mig heller. Här sitter jag i ett rum som jag trivs i rätt så bra. Men det är sällan tankarna blir klarare här inne. Utan de är klarare en trappa upp där mitt tidigare fanns.. Rummet ja! Mår sådär jävla dåligt som jag absolut inte vill göra. Otäck känsla och jag blir sjävl otäck kanske!? Nej faktiskt inte. Jag blir mer den människan som alla kan säga vad som helst till. Jag blir den svagaste människan i världen!
Det vore så lätt att bara blunda. Men jag är inte riktigt klar än utan jag ska lyssna igenom min bergravnings låt bland annat. Om man kunde förklara hur man kände sig..kan någon fatta? eller förstå? Så upptaget med sitt och för stolta för att ge sig in i det jobbiga. Just det blir jag förbannad på. Man kan försöka visa och vända på det så att jag tror på det. Men va fan har jag att sitta och tjuta över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback