låt oss bli dom som försvann..

Resa långt härifrån..låt oss bli! Blundar och andas... Droger kan vara så mycket. Krävs inte mycket för att man ska höja kvaliten till något bättre. Fan det hjälpte den här gången...JAAAAAAAAAA !!
Nöjd me helgen men något fattas! Inte just då men det fattades efter och även NU..
Blir förbannad,ledsen,uppgiven för det här. Till och med på mig själv..Det är ju fan att det ska vara som det är. SKIT... Ringer folk som begär att jag ska utföra min talang timmar därifrån. De nästan kräver det och jag klarar inte det just nu.. Har inte lusten att göra det bekvämt då jag inte själv känner tryggheten.
Nu vill jag ha semester! Nu vill jag åka iväg,känna mig avslappad,dricka mig berusad på kärlek och glädje och se nu till att ge mig den här känslan.
Har kommit in i någong slags bok orgie som jag har svårt att sluta med. Märker av att mina ögon går från vänster till höger utan en bok framför mig. Det här med böckerna gör något som jag inte hade trott på innan. Jag är positiv till det och kommer utöka eller fortsätta i samma takt... Har inte tid att ändra på något som är bra! Får vara bra med det nu...
Ge mig allt som jag önskar,det är jag värd!
Jag har också världens bästa vänner ! Ni är inte i närheten av att ha samma vänner som ställer upp och älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback