the cold hearted boy I used to be..

Livet tar fart. Jag är mer rätt för mig själv och mindre rädd för de andra. En skön känsla på sitt sätt men den har också negativa sidor.  Sidor som kan göra mig rädd om jag väljer den lätta vägen. Den vägen som de flesta väljer! Det är då man bör känna rädsla och fruktan. Det är då vi är som mest sårbara och det vet ni om !? Ni försöker säkert stöta bort tankarna om eran sårbarhet men den gnager sig in på er med jämna mellanrum! Jag antar att den är rätt ruggig!? För ni vet ju att allt nära er är så pass sårbart så att ni fasar??
Kanske hamnar jag där också,men då ska jag se till att....

Nya tankar hos mig! De gamla är hos de som inte orkar med mig eller som irriterar sig på mig. Jag orkar inte bry mig,jag orkar verkligen inte med det. Har inte tid/lust/ork/vila,ja kalla det va fan som helst! Men har det inte iallafall för att ge mig in i något gammalt. Det är inte jag nu och ni är säkert redan borta från mitt liv som den räddaste människan på jorden. Men imorgon är det en ny dag och inte heller då kommer jag vara den räddaste. Men på Söndag kanske jag blivit den människa jag en gång varit! Den räddaste människan på jorden..
Jag orkar inte heller klandra ner längre och det har väl med ORK att göra. Ni njuter säkert mer av era liv än vad jag gör. Med era bloggar som blir tillgjorda på ett alltför lättläst sätt! Men som sagt..Ni är säkert för upptagna för att brottas med de onda tankar som jag får brottas med. Och ofta är det jag som hamnar i underläge med dessa tankar!!
De är inget att leka med! Om ni vill känna efter så testa att släppa eran underbara vardag och "måsten".. Ge er ut ett par dagar och glöm allt ni har. Och tänkt istället att ni inte har någonting och den frågan som cirkulerar hos er är : Varför lever jag !?!?  Det kanske inte funkar,men ge det en chans och ni kan till och med må bättre...  Allt det här handlar om ÅNGEST! Ingen rolig känsla,men känslan innan brukar vara mer underbar. Tack vare min människor som är runt mig så lever jag.. Tänka sig att folk även kan älska mig som sagt ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback