blodad tand..

Inte bara ordet utan blodet smakar bra. Men min tand hinner inte ta åt sig blodet för jag suger i mig det. Trodde jag hade lagt det här bakom mig men jag har längtat. Ända sedan Alex Schulman drog ner på sitt artisteri har det blivit så tråkigare och meningslöst. Nu får man ju en stor del i hans liv ändå och det är...
Att skriva en blogg med tuggummi är klasser bättre än att skriva utan ett tuggummi. Testa!  Jag har en låt som ska försöka få igång den här sidan igen. Och jag hoppas kunna irritera och vara lika sarkastisk som jag vet mina vänner älskar mig för. Och eftersom jag har så mycket vänner som älskar mig så är det väl den andra halvan som har de "negativa"  "problemen" ?? Sjukt svårt att svara på det där. När jag försöker så känns det som en stor jävla Majbrasa i skallen bara..

http://youtube.com/watch?v=94u6uppviUw&feature=related       Nu är vi igång igen och jag hoppas på ett ställningskrig!  Låt låten vara en början...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback